فراخوان بررسی اثرات تغییرات اقلیمی و فعالیت‌های انسانی برخدمات تعدیل تنش آبی حوزه آبخیز

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۳ کد : ۲۰۵۶۳ اطلاعیه ها اخبار تصویری آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۶۲

نکات مورد توجه در تکمیل فرم پیشنهاد پروژه‌های پژوهشی

پژوهشگر گرامی:

خواهشمند است با اعمال دقت و توجه کافی در تکمیل فرم پیشنهاد پروژه‌های پژوهشی، ما را د ر افزایش سرعت و دقت در روند بررسی طرح‌های پیشنهاد شده یاری فرمائید. در این راستا توجه به نکات ذیل ضروری است:

  1. فرم پیشنهاد پروژه را به صورت تایپ شده تکمیل فرمائید )فرم‌های ناقص، ناخوانا و یا مخدوش از روند بررسی حذف خواهند شد(.
  2. آدرس محقق باید به صورت کاملاً دقیق و همراه با کدپستی درج گردد. کلیه مکاتبات ارسالی به این آدرس، واصل‌شده تلقی می‌شوند.
  3. نشانی پست الکترونیک فعال خود را جهت تسریع در دریافت و اطمینان از وصول مکاتبات بعدی، در محل مربوطه درج فرمایید.
  4. در جدول مربوط به  بند "4" نام محقق اصلی مجدداً به عنوان همکار قید نگردد، لیکن لازم است مشخصات و سابقه علمی محقق اصلی در بند "5" ارائه شود.
  5. درج درصد همکاری و امضاء همکار در جدول مربوط به بند "4" توسط شخص همکار ضروری است (فرم‌های فاقد امضای همکاران پروژه و یا دارای امضاء از طرف، مورد پذیرش نمی‌باشد).
  6. برای پروژه‌های دانشجویی نام استاد راهنما به عنوان محقق اصلی در بند "3" و نام دانشجو به عنوان همکار در بند "4" ذکر گردد. ضمناً مهلت ارسال پروژه‌های دانشجویی حداکثر 2 ماه از تاریخ تصویب پروپزال آن در دانشگاه می‌باشد.
  7. برای محقق و همکاران با مدرک دکترا لازم است در جدول مربوطه به بند "5" عنوان رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد ذکر گردد. برای سایر افراد با مدرک کارشناسی ارشد نیز عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد ارائه شود. همچنین برای دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد نیز لازم است به ترتیب عنوان پروپزال دوره دکتری و کارشناسی ارشد هم ذکر گردد.
  8. در جدول  بند "11" (مربوط به ارائه شرح خدمات و زمان‌بندی)، حتماً درصد مربوط به هر فعالیت را درج فرمایید.
  9. در مورد بندهای "10" و "11" شامل متدولوژی، شرح خدمات و زمان‌بندی به منظور ایجاد سهولت و تسریع در روند بررسی پیشنهاد تحقیقاتی، لازم است تا پروژه با جزئیات کامل و به طور دقیق تبیین و تشریح گردد، به طوری که در حد امکان هیچ نکته ابهامی در چگونگی انجام پروژه و نیز مراحل و جزئیات انجام کار و اهداف تعیین شده باقی نماند.
  10. در صورتی که محقق و یا همکاران در زمینه طرح پیشنهادی سوابق شاخصی دارا می‌باشند، موارد را به اختصار ضمیمه فرمایید.
  11. چنانچه تهیه مدل‌های ریاضی و عددی و یا نرم‌افزارهای کاربردی جزء مراحل انجام پروژه باشد لازم است تا در جدول مربوط به شرح خدمات و برنامه زمان‌بندی مندرج در بند "11" فرم پیشنهاد پروژه، کاربر دوست کردن نرم‌افزار منطبق بر مفاد شیوه‌نامه مربوط به "تهیه نرم‌افزار رایانه‌ای" اضافه گردد. لازم به ذکر است که بر طبق شیوه‌نامه مذکور کاربر دوست کردن به دو گروه تقسیم‌بندی شده که ذکر گروه مربوطه در جدول فوق الزامی است.
  12. جهت ثبت پیشنهاد پروژه و آغاز روند بررسی‌ها ارسال اصل فرم پیشنهاد پروژه الزامی است.

فرم پیشنهاده


نظر شما :