اطلاعیه شماره یک حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه کاشان

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۹۹۱۳ اطلاعیه ها اخبار تصویری آخرین اخبار
تعداد بازدید:۲۰۴

بسمهتعالی

اطلاعیه شماره 1 حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه کاشان

نحوه ثبت نام برای خوابگاههای دانشجویی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400

ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، با عنایت به سیاستگذاری هیئت رئیسه محترم دانشگاه و اطلاعیه شماره 3 معاونت آموزشی نسبت به حضوری شدن فعالیتهای آموزشی دانشگاه کاشان، اطلاعیه شماره 1 حوزه معاونت دانشجویی در ارتباط با تغدیه و خوابگاههای دانشجویی به شرح زیر اعلام میگردد:

  1. دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از روز جمعه مورخ 12/1/1401 با مراجعه به پورتال دانشجویی نسبت به ارسال لینک گواهی تزریق دو دوز واکسن خود اقدام نمایند. شرط ثبت درخواست خوابگاه در سراهای دانشجویی تزریق حداقل دو دوز واکسن است (برای آشنایی بیشتر به راهنمای پیوست مراجعه کنید).
  2. همه دانشجویان لازم است قبل از انجام مراحل ثبت نام، در پورتال صندوق رفاه دانشجویان نیز به نشانی bp.swf.ir نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام نمایند.
  3. ثبت نام و انتخاب اتاق فقط به صورت الکترونیکی در پورتال دانشجویی به آدرس pooya.kashanu.ac.ir انجام میشود و با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاهها، فقط به دانشجویانی که مراحل ثبت نام را به طور کامل و در موعد مقرر انجام دهند، خوابگاه تعلق میگیرد.
  4. دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی روزانه و شبانه (نوبت دوم) با مراجعه به پورتال دانشجویی خود از دوشنبه مورخ 15/1/1401 الی سه شنبه 16/1/1401 نسبت به ثبت درخواست و گروهبندی اولیه در پورتال دانشجویی، (امور دانشجویی، امور خوابگاه-درخواست خوابگاه) و در تاریخ چهارشنبه 18/1/1401 نسبت به انتخاب اتاق اقدام نمایند (برای آشنایی بیشتر به فایل راهنمای ثبت نام خوابگاههای دانشجویی در پورتال دانشجویی مراجعه شود).
  5. گروههای ناقص میتوانند جهت تکمیل گروه خود به مسئولین سراهای دانشجویی یا به لیست گروههای ناقص در پورتال دانشجویی (توسط سرگروه) مراجعه نمایند.
  6. دانشجویان شبانه و سنواتی پس از ثبت درخواست خوابگاه، به منظور انتخاب اتاق و اسکان با امور سراهای دانشجویی تماس گرفته تا در صورت وجود ظرفیت خالی، نسبت به اسکان ایشان اقدام شود.
  7. اسکان دانشجویان روزانه در خوابگاههای ملکی (صندوق رفاه) و اسکان دانشجویان شبانه در خوابگاههای خودگردان امامی، عصار، باباخلیل، هاشمیان، احمدی روشن، ترکیان و مبینی خواهد بود.
  8. نحوه ثبت نام دانشجویان کارشناسی ورودی سال 1398 و ماقبل آن متعاقباً اطلاع رسانی میشود.
  9. دانشجویانی که در سال 1400 در خوابگاهها اسکان داشتهاند و هنوز اتاق تحویل ایشان است، باید مانند سایر دانشجویان در فرآیند ثبت نام جدید شرکت کنند و به تبع آن باید اتاقهای در اختیار را تحویل داده و نسبت به انتخاب اتاق جدید اقدام نمایند. در غیر اینصورت ظرفیت اتاق توسط اداره خوابگاهها تکمیل میگردد. شایان ذکر است این امکان برای این دسته دانشجویان فراهم شده است که به شرط آنکه در سال تحصیلی 1401 نیز شرایط اخذ خوابگاه را داشته باشند، میتوانند با دوستان خود هماهنگ شوند و با مراجعه به مسیول خوابگاه در یک اتاق اسکان داده شوند.
  10. امکان اسکان موقت (هفتهای یک یا دو شب) برای دانشجویان متقاضی مجاز در اتاق مهمان برای مقاطع دکتری و ارشد فراهم شده است، جهت استفاده و اطلاع از این امکان و شرایط آن، در زمان ثبت نام حضوری به مسئولین سراهای دانشجویی مراجعه کنید.
  11. دانشجویان پس از دریافت کارت دانشجویی میتوانند نسبت به رزرو غذا (سحری و افطاری) از طریق پورتال دانشجویی اقدام نمایند. جهت انجام عملیات رزرو غذا حتما راهنمای استفاده از سیستم تغذیه را از بخش تغذیه پورتال دانشجویی مطالعه نمایند. چنانچه دانشجویی کارت دانشجویی نداشته باشد، بایستی در گام اول با آموزش دانشکده خود تماس بگیرد و درخصوص صدور کارت خود اطمینان حاصل نماید. سپس از مسئول آموزش دانشکده بخواهد نسبت به فعال کردن (رجیستر) کارت خود اقدام نماید. در صورتی که با داشتن کارت دانشجویی عملیات رزرو غذا امکان پذیر نباشد، لازم است دانشجو در اولین روز حضور به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه کند و نسبت به فعال کردن کارت خود اقدام نماید.
  12. لازم به ذکر است مصوبههای جدید متناسب با تغییر شرایط حاکم، از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی میشود.

فهرست شماره تماسهای حوزه دانشجویی      دفترچه تلفن دانشگاه

ردیف

نام واحد

شماره تماس داخلی

1

دفتر معاونت دانشجویی

2260

2

دفتر مدیریت دانشجویی

2262 و 2263

3

امور تغذیه

2600 و 2545

4

اداره رفاه دانشجویی

2928 و 2923

5

حسابداری دانشجویی

2267 و 2261

6

سراهای دانشجویی خواهران

2626-2666-2682

7

سراهای دانشجویی برادران

2550 و 2535

کد استان اصفهان 031 است و پیش شماره همه تلفنهای دانشگاه 5591 است.

مثلا شماره 03155912600 مربوط به امور تغذیه است.

مدیریت دانشجویی دانشگاه کاشان


نظر شما :