وبینار نقش گرما در پایداری اکوسیستم‌های کره زمین (با رویکرد سنجش از دور) در روز شنبه مورخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰، برگزار خواهد شد.

۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۲ کد : ۲۰۷۱۰ اطلاعیه ها اخبار تصویری آخرین اخبار
تعداد بازدید:۸۲۴
وبینار نقش گرما در پایداری اکوسیستم‌های کره زمین (با رویکرد سنجش از دور) در روز شنبه مورخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰، برگزار خواهد شد.

وبینار نقش گرما در پایداری اکوسیستم‌های کره زمین (با رویکرد سنجش از دور) در روز شنبه مورخ 16 مهرماه 1401 ساعت 14:00، برگزار خواهد شد.

 
 
وبینار نقش گرما در پایداری اکوسیستم‌های کره زمین (با رویکرد سنجش از دور)
در روز شنبه مورخ 16 مهرماه 1401 ساعت 14:00، برگزار خواهد شد.
 
مدرس این وبینار جناب آقای دکتر سید کاظم علوی‌پناه می باشند.
نحوه شرکت در وبینار از طریق
لینک زیر می باشد(30 دقیقه قبل از شروع وبینار فعال می‌شود):
 ورود، فقط با نام کاربری دلخواه و انتخاب گزینه مهمان امکان پذیر است.
 
 مقدمه‌ای از کتاب گرما پیشران جهان هستی:
اساساً جهان هستی بر پایه چه قوانینی به پیش می‌رود؟ حیات برای ادامه خود چگونه به طبیعت پیرامون خویش پاسخ می‌دهد؟ سال‌هاست بشر به پرسش‌های بسیاری در زمینه هستی و قوانین حاکم بر طبیعت و نیروهایی که جهان را به حرکت در‌می‌آورند پاسخ‌هایی داده است. اما این بار نویسنده کتاب "گرما پیشران جهان هستی" ما را با نقش جهان شمول گرما (انرژی جنبشی) در پدیده‌های جاندار و بی‌جان جهان بشر آشنا می‌کند.
نویسنده بر اساس برخی نظریه‌ها خواننده را با نقش بی‌دلیل گرما که نمادی از انرژی است، از زمان آغاز آفرینش جهان و ذرات بنیادی تا مرگ گرمایی آن آشنا می‌سازد. درواقع نگارنده شما را با بخشی از نتایج پژوهشی و یا با برخی پیچیدگی‌ها با بیانی ساده آشنا می‌سازد.
اگر عضوی از خانواده دانشگاه هستید بی‌تردید پس‌از خواندن این کتاب از ده‌ها ایده نو سیراب خواهید شد و اگر شما هم با گفته آرتور شوپنهاور که می‌گوید: آنهایی که در حیرت وجودشان و جهان هستی نیستند، از نظر ذهنی کمبود دارند" موافقید و می‌خواهید بدانید چگونه حرارت با نظم و بی‌نظم هستی را به پیش می‌راند؛ حتماً با نگارنده کتاب همراه شوید.

نظر شما :